Hjælp til hjemmesiden:

 Symbolerne betyder:  
 Symbol Forklaring  Symbol Forklaring SE
Spørgsmål Svar

Ny søgefunktion:
Hvordan virker søgning i "søg på plantenavn"?

Du kan søge på latinsk slægtsnavn eller dansk/svensk navn, eller du kan søge på varenr.
Du nulstiller søgning på knappen til højre for søgeluppen.
Hvorfor ser jeg kun få varer? Husk at nulstille søgning på refresh-knappen til højre for søgeluppen.
Kan jeg få log in? Ja, hvis du er forhandler. Kontakt planteskolen på e-mail: info@gcplant.dk
Hvad betyder symbolerne?  Du kan se betydningen, når du fører musen hen over. Symbolerne viser knop, blomst, bær og attraktive blade.
Hvordan printer jeg en udbuds-liste?  Generelt printer man det, man har valgt i sorteringsboksene til højre.
Hvordan printer jeg liste med alle varer?  Vil du det? Den fylder måske 30 sider. Du kan printe hele sortimentet ud fra download-fanen/Havecenter. Tryk på den rødeknap i toppen. Bemærk kolonnen der viser hvornår planten forventes salgsklar.
  Er du svensk skal du vælge /Havecenter SE.
Hvordan ser jeg kun impulsvarer?  Vælg Impulsvarer i den 3. sorteringsboks.
Hvordan printer jeg en liste med kun impulsvarer?  Vælg Impulsvarer i den 3. sorteringsboks og vælg Udskriv varer som liste.
Hvordan vælger jeg hvad jeg vil printe (lister)?  Du sorterer og vælger Udskriv varer som liste.
Kan jeg se hvor mange planter der er på et lag?  Ja, det står i parentesen under prisen i "listevisning" og i højre side i Quickbestilling. Du skal være logget ind.
Hvordan søger jeg? Du kan søge under varegruppe og du kan søge via alfabet i menulinien. Du kan også taste første del af plantenavn i søgefelt øverst på siden. - HUSK at nulstille efter søgning, tryk på cirkel-pilen til højre for luppen.
Hvordan retter jeg en udsalgspris? Du retter udsalgspris på siden"vis min kurv". Når ordren er afsendt gemmes den nye pris og bruges fremover, indtil du retter den igen.
Hvorfor kan jeg ikke vælge udsalgspris på varer i små potter? Nogle varer får ikke printet udsalgspris. De er i stedet mærket med en farvekode. 
Jeg har langsom internet-forbindelse, hvordan får jeg hurtigt en liste over salgsklare varer? Du kan hente en pdf-version ved at trykke på den røde knap "Hent pdf-bestillingsliste" Du finder den i højre side, under sortiment. Du skal være logget ind.
Hvad menes med kommende varer?  Det er planter, der kommer til salg senere på sæsonen. 
Hvorfor kan jeg ikke se billeder på planten?  Du kan skifte til gallerivisning eller klikke på plantenavn.
Hvor kan jeg se beskrivelse af planten?  Du skal klikke på plantenavnet.
Hvordan ser jeg alle varer til salg? 

Log in og tryk og sortiment i topmenu.

Hvorfor kan jeg kun se ganske få varer?  Du har sorteret. Du kan nulstille ved at trykke på sortiment i topmenu.
Hvorfor er der varer; der ikke har nogen kurv?  De er ikke salgsklar endnu.
Hvornår er de kommende varer salgsklar? Ofte er det ikke muligt, at sige præcis. Vi skriver vores forventning ved siden af pottestørrelsen.
Kan jeg printe et skilt? Ja, du kan printe i A5 tværformat fra detaljekortet på planten. Du skal være logget ind. 
Hvad er Cookies? Cookies er en service. Vi bruger cookies til at huske noget om dig. Fx. dit password.
Hvorfor ser min side mærkelig ud? Browsere virker forskelligt. Du kan derfor opleve forskel i brugerfunktionalitet, hvis du bruger forskellige browsere. Google Chrome, Firefox og Explorer 10 giver pt. den bedste oplevelse.
Kan jeg bestille varer via min mobil? Ja, men det er nemmest på en computer eller tablet. Hvis du har svært ved at navigere; kan du bruge sitemap.
Hvorfor kan jeg ikke vælge udsalgspris på varer i små potter? Nogle varer får ikke printet udsalgspris. De er i stedet mærket med en farvekode.

 

 

 

 

 

 

 

 



Glemt password?